زنان و بازاریابی شبکه ای

زنان به علاوه ی بازاریابی شبکه ای ،یک زوج عالی

ده دلیل برای پاسخ به این سوال که چرا خانم ها کنار بازاریابی شبکه ای،ترکیب قدرتمندی هستند و این که خانم ها اگر مهارت های اعجاب انگیز و قلب مهربان شان را به کار گیرند،می توانند هرچه می خواهند،در این تجارت به دست آورند.
واقعیت اول
درحال حاضر، زنان به تعداد بی سابقه و فزاینده ای دست به راه اندازی تجارت می زنند; چرا که آزادی،فرصت و قدرت راه اندازی تجارت خود را می خواهند.
واقعیت دوم
زنان در حال ترک دنیای شرکتی و به طور فعال به دنبال جایگزینی برای کار اداری هستند.
واقعیت سوم
زنان قدرت خرید دارند.آنها عامل 82% از خریدهای مصرفی هستند.
واقعیت چهارم
زنان بیشترین نیروی فروش بازاریابی شبکه ای را به خود اختصاص داده اند.
نتیجه گیری
زنان و بازاریابی شبکه ای، زوجی عالی هستند; زوج استعداد و فرصت و این که آن ها، راهبر ارشد این صنعت در آینده خواهند شد.
دلیل اول
هیچ سقف و محدودیتی در بازاریابی شبکه ای وجود ندارد.
زنان از فضای کسل و دست و پا گیر شرکتی خسته شده اند،از این که باید برای درآمد بیشتر،سلسله مراتب شرکتی را طی کنند و در این بین،زندگی شخصی شان را قربانی کنند.زنان دیگر این محدودیت ها را تاب نمی آورند.در مقابل،بازاریابی شبکه ای به آنان فرصت ایجاد تجارت شخصی،فرصت زندگی،آن طور که دوست دارند،فرصت انتخاب ساعات کاری و زمان کار کردن را می دهد.در این فرصت آنها خودشان تصمیم میگیرند چقدر درآمد داشته باشند نه رئیس شان.
بازاریابی شبکه ای برای زنان یک تجارت عالی است; چرا که آنها را قادر می سازد،آزادانه کار تمام وقت یا نیمه وقت را انتخاب کنند،در کنار این زندگی شان در گذر زمان جریان دارد و تغییر می کند.
زنان دریافته اند که داشتن شغل،همسر،فرزند،نگهداری از والدین پیر و تلاش برای مدیریت همه ی این ها در کنار هم،بدون داشتن گزینه های منعطف بیشتر امکان پذیر نیست.زنان بازاریابی شبکه ای را کاری موفقیت آمیز و خانگی می دانند که در آن می توانند ساعات کاری و درآمدشان را تعیین کنند و تجارتی را بسازند که در عین حال آزادی لازم برای زندگی شخصی را نیز داشته باشند.
دلیل دوم
انفجار انتخاب
در ده سال گذشته،تعداد شرکت های وارد شده به صنعت بازاریابی شبکه ای با رشد انفجاری همراه بوده است و تجارت های بیشتر و بیشتری به ارزش فروش محصولات خود در بازاریابی شبکه ای پی برده اند. از انواع ابزار تا شمع،از صنایع دستی تا لوازم آشپزی. تقریبا هر محصولی که وجود دارد، یک شرکت آن را در بازاریابی شبکه ای می فروشد.
شرکت ها قدر ارزش زنان را در موفقیت خود می دانند.
زنان گزینه هایی را که بازاریابی شبکه ای در اختیارشان قرار می دهد،دوست دارند.گزینه هایی برای ساخت تجارت به صورت آفلاین،آنلاین،گردهمایی یا از طریق فروش مستقیم.گزینه هایی برای کسب درآمد از کار تمام وقت یا نیمه وقت.
دلیل سوم
یک تجارت آماده با شروع مقرون به صرفه
زنان این واقعیت را دوست دارند که بازاریابی شبکه ای یک تجارت آماده به کار با هزینه ی شروع معقول است.کدام تجارت دیگری وجود دارد که چنین امکانات زیادی را در یک تجارت آماده به کار،به همراه آموزش و حمایت کامل و با این هزینه پایین به زنان پیشنهاد دهد؟زنان می دانند که می توانند تجارتشان را با سرمایه ای بسیار اندک بنا کنند و از آن یک امپراتوری بسازند.
دلیل چهارم:
زنان،شبکه سازان ذاتی هستند.
زنان همیشه شبکه سازان تمام عیاری بوده اند.این مهارت را هر روز استفاده می کنند.آن ها مرتبا اطلاعات را با یکدیگر در میان می گذارند.زنان شبکه سازان ذاتی هستند و اگر محصولی را جذاب بیابند،آن را به همه ی دوستان شان معرفی می کنند. در ضمن زنان ترجیح می دهند یک تجارت یا خدمات را از طریق سیستم (( ارجاعی)) انتخاب کنند.
پیش از آن که خانمی،خدمات یا محصولی را بخرد یا شرکتی را انتخاب کند،به صفحه ی آگهی ها مراجعه نمی کند،بلکه معمولا گوشی تلفن را برداشته و به دوستان خود زنگ می زند تا درباره ی آن اطلاع کسب کند.
وقتی زنان تجارت بازاریابی شبکه ای خود را آغاز می کنند،آن را به دوستانشان اعلام و معرفی می کنند.آن ها می دانند که مردم دوست دارند با افرادی کار کنند که از قبل می شناسند،دوستشان دارند و به آنها اعتماد می کنند.
دلیل پنجم
زنان دوست دارند روابط و گروه بسازند.
بازاریابی شبکه ای بیشترین فایده ی خود را از توانایی رابطه سازی بلند مدت خانم ها در فضای کار و فضای اجتماعی کسب می کند.زنان از مهارت های ذاتی شان برای تشکیل گروه ها و حلقه ی مشتریان ثابت استفاده می کنند.
آن ها ذاتا می دانند که چگونه شبکه ای از ارتباطات را بسازند یا به آن ملحق شوند.
زنان توان تشکیل و مراقبت از گروه های همکار را که اساس موفقیت در بازاریابی شبکه ای است،دارند.
دلیل ششم
زنان می دانند چگونه محصول را به زنان دیگر بفروشند.
زنان می دانند که خانم ها برای ارتباطات و اعتماد،ارزش قائلند و بر مبنای ارتباطی که با شخص یا تجارتی برقرار کرده اند،تصمیم به خرید یک محصول یا خدمات می گیرند.زنان با خوب گوش دادن به مشتریان خود،با پرسیدن و جمع آوری و در میان گذاشتن اطلاعات با آن ها و کشف این که مشتری واقعا چه می خواهد،به خوبی محصول را به فروش می رسانند.
آنها می دانند که جملات تبلیغی استاندارد،برای فروش محصول به خانم ها کارآمد نیست.
زنان می دانند که خانم ها به خدمات خوب،کیفیت محصولات،قیمت خوب و رابطه ی قیمت و کیفیت اهمیت می دهند،نه به جملات تبلیغات و قول های نادرست.
دلیل هفتم
یک سایز،مناسب همه نیست.
زنان تفاوت های خود را دوست دارند و می دانند که راه های زیادی برای موفقیت در تجارت وجود دارد.آن ها می دانند که یک سایز،قطعا برای همه مناسب نیست،بنابراین باید با توانایی های گروه خود کار کنند نه این که گروه را به زور وادار به روشی از فروش کنند که متناسب با استعداد و عملکردشان نیست.
زنان برای انجام تجارت، راه های گوناگونی را به گروه خود پیشنهاد می دهند،نه فقط یک ((سیستم)) از تکنیک های سخت فروش قدیمی.
آن ها مجموعه ای از گزینه ها را به گروه خود ارائه می دهند تا بتوانند چندین انتخاب داشته باشند،نه فقط یک انتخاب.
دلیل هشتم
اینترنت و اقتصاد جهانی
اینترنت به همه،فرصت بازی برابر را در بازاریابی شبکه ای داده است و زنان از آن به عنوان تقویت کننده ی ارزش زمان،استعداد و مهارت های ارتباطی برای کسب بیشترین سود استفاده می کنند.با وجود اینترنت،زنان دیگر محدود به ناحیه ی جغرافیایی کوچک در تجارت نیستند.
اینترنت،دنیا را در دست های زنان بازاریاب شبکه ای قرارداده است و به آنها اجازه می دهد که تجارت خود را جهانی ساخته و گسترش دهند.
دلیل نهم
ابتکار و خلاقیت
زنان شخصیت،خلاقیت،ابتکار و جنبه ی طراحی و شاد خود را وارد تجارت بازاریابی شبکه ای می کنند. آن ها به طور مداوم،راه های ابداعی برای انجام این تجارت می یابند . به همین دلیل است که بازاریابی،تجارت بهتر و قوی تری شده است.
دلیل دهم
اخلاقیات و صداقت
زنان به شدت باور دارندکه تجارت شان را باید مبتنی بر اخلاق و صداقت انجام داده و رابطه ای معتمدانه با مشتریان و زیر مجموعه های خود برقرار کنند.زنان به میانبر و قانون شکنی برای کسب سود سریع تر،اعتقادی ندارند.آن ها می دانند که این یک صنعت بزرگ است که برای بزرگ نگه داشتن آن باید از قوانین اخلاقی محکم و صداقت آن تبعیت کرد تا بتوان به روند رشد در آینده نیز ادامه داد.
حالا شما از این ده دلیل برتر از میان همه ی دلایل آگاهی دارید و می دانید که چرا زنان در کنار بازاریابی شبکه ای ،زوج خوبی هستند و چرا وقتی زنان مهارت های خارق العاده و روح قدرتمندشان را به کار می گیرند ،هیچ محدودیتی برای رشدشان در این صنعت وجود ندارد. 

نویسنده: Linda Locke  

 


 

 

تاریخ انتشار   :   1397-04-01