ثبت نام| ورود 0

بررسی تخصصی شامپو تقویت کننده مو حاوی نانو ذرات

1401-08-24

هیچ خانم یا آقایی از موهای ضعیف و بی جان خوشش نمیاید و اگر چنین مشکلی داشته باشد برای یافتن راه حل در تلاش است.

زیبایی و جوان ماندن ظاهر تا حد زیادی به موها بستگی دارد.
استفاده مداوم از وسایل گرمایشی مانند سشوار،تغذیه نامناسب،شست و شوی موها با آب داغ و…موها راضعیف و شکننده می کنند.

شامپوهای تقویت کننده علاوه بر شست و شو و تمیزکردن،فولیکول مو را تقویت و باعث بهبود گردش خون می شود و رشد موها را به حالت قبلی خود برمیگرداند.

شامپو تقویت کننده مو حاوی نانو ذرات شرکت سفیران تسکین دهنده بوده و با فعال سازی و تقویت پیاز مو،موهای موجود در مرحله رشد را افزایش داده و باعث ضخیم شدن موها و حجم دهندگی آن ها می شود.

شامپو zno با خاصیت ضد ریزش می تواند از ادامه ریزش موها جلوگیری کرده و به رشد مجدد موها کمک کند.

این شامپو برای رفع و تسکین التهابات پوستی بسیار مناسب است و سرشار از روغن های گیاهی در ترکیبات خود می باشدکه با تقویت و رفع خشکی پوست سر باعث التیام کلیه التهابات ناشی از خشکی پوست می شود و از پوسته ریزی جلوگیری می کند.

شامپو zno شرکت سفیران باعث براق شدن موها شده و تاثیر زیادی در سلامت مو و زیبایی آن داشته که همین امر باعث نشاط و اعتماد به نفس در مصرف کنندگان می شود.

این شامپو دارای ذرات ویتامین Eو D بوده که بعد از ماساژ آن روی موها مواد مغذی را جذب می کند و باعث رشد سریع مو شده و تارهای مو را قوی تر و ضخیم تر می کند.

تارهای مو هم مانند پوست صورت همیشه در آفتاب هستتد ،همانگونه که برای پوست صورت از ضد آفتاب استفاده میکنیم تا دچار آفتاب سوختگی نشود ،شامپو zno شرکت سفیران با داشتن ضد آفتاب در مواد تشکیل دهنده آن باعث شده تا یک لایه محافظ بر روی موها ایجاد شده تا آفتاب به رنگ دانه های مو آسیب نزند.

اولین دیدگاه را شما ثبت کنید