ثبت نام| ورود 0

بررسی تخصصی شامپو پیله ابریشم

1401-08-11

اگر حوصله ندارید برای کراتینه کردن موهای خود ساعت ها در آرایشگاه بمانید، وقتش رسیده که به سراغ شامپو کراتین پیله ابریشم شرکت سفیران بروید.

برای خرید یک محصول علاوه بر مواد تشکیل دهنده آن توجه به ظاهر و بسته بندی محصول دارای اهمیت می باشد.

شامپو کراتین ابریشم شرکت سفیران علاوه بر ویژگی های فوق العاده دارای بسته بندی بی نهایت عالی به رنگ سفید می باشد. این محصول فاقد سولفات و مضرات احتمالی آن بوده به همین دلیل کمتر از شامپو های دارای سولفات کف میکند که در این مواقع حجم بالای شامپو کمک کننده است. این محصول برای استفاده آسان تر به صورت پمپی تولید شده است.

هدف از این مقاله بررسی تخصصی شامپو پیله ابریشم شرکت سفیران می باشد.

امروزه یکی از اصلی ترین مواد تشکیل دهنده در ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی پیله ابریشم است.

پیله ابریشم یک لایه محافظ کوچک و کیسه مانند است که توسط کرم های ابریشم بافته میشود که هر کدام از آن ها دارای ۹۸ درصد پروتئین و مابقی از فیبر و کربوهیدرات تشکیل شده است.

پیله ها دارای خواص درمانی و دارویی بی شماری هستند.

یکی از ویژگی های آنها رشد، تقویت، ضخیم شدن و تکثیر سلول های مو میباشد، و در ابریشم سازی مو تأثیر به سزایی دارد.

این محصول دارای ویتامین های آ و ای است.

برای از بین بردن خشکی و آسیب دیدگی مو بر اثر رنگ های شیمیایی و دکلره که باعث شکنندگی و سوختگی مو میشوند بسیار مؤثر است و حتی برای کسانی که موهای طبیعی ولی خشک، وزشده یا دارای مو خوره دارند هم مناسب می باشد.

در یک نگاه کلی میتوان گفت: شامپو کراتین پیله ابریشم شرکت سفیران به عنوان یک شامپو‌ مراقبتی و تقویت کننده در طولانی مدت به عنوان معجزه ای برای سلامت و زیبایی موهای شما میباشد.

متن..

زهرا گل محمدی

توضیحات فوق العاده بود تشکر ?
فاطمه سلمانی

برای اولین سری که به موهام زدم عالی بود نتیجه خوبی به من داد یک ماه هست که دارم استفاده میکنم هنوز نصف نشده آنقدر غلیظ هست ممنون از محصول بی نظیرتون
انیس کرمی

ممنون از توضیحات عالی تون بسیار شامپوی فوقالعاده ی هست من بار اول که استفاده کردم دیدم کف نمیکنه، بعد که توضیحات شو خوندم فهمیدم علتش چیه با خیال راحت استفاده کردم، خیلی هم ازش راضی هستم، ممنون بابت این محصول باکیفیت،
سیده رباب موسوی

خیلی شامپو خوبیه یه چند باری استفاده کردم واقعا موها را نرم ولخت میکنه ودارم روش کار میکنم