ثبت نام| ورود 0

بررسی تخصصی مایع دستشویی نانو ذرات

1401-08-23

همه ما در طول روز چندین بار دست های خود را با آب و شوینده های متفاوت می شوئیم.

در چندسال اخیر با شیوع و گسترش بیماری کرونا،شستن دست ها چندین بار در روز بسیار مهم و ضروری شده است.

شستن مدام دست ها با شوینده های بی کیفیت ممکن است باعث خشکی،حساسیت و سایر آسیب های دیگر پوست دست شود.

پس باید با انتخاب درست بهترین مایع دستشویی،علاوه بر شست و شو دست ها به حفظ لطافت و شادابی دست ها کمک کنیم.

شوینده های دست به دو مدل مایع و جامد تقسیم میشوند که همه این محصولات با عملکرد قوی می توانند کثیفی و آلودگی روی پوست را از بین ببرند.

بهتر است بدانیم که استفاده از کدام یک از این شوینده ها برای پوست دست مفید می باشد.

شوینده های صابونی که معمولا برای شست و شوی دست،صورت و بدن می باشد به صورت شخصی باید استفاده شود چرا که مستقیم روی پوست دست کشیده شده و ممکن است حاوی میکروب و آلودگی باشد که این آلودگی را به اشخاص دیگر انتقال دهد و اینکه صابون بعد از اولین استفاده در محیط بیرون و بدون بسته بندی قرار می گیرد که خود سبب جذب باکتری می شود.

مایع های دست شویی به مدل های مایع و فوم وجود دارند.
مهمترین نکته در انتخاب مایع دستشویی این است که،مقرون به صرفه باشد،پاک کنندگی فوق العاده داشته باشد و حساسیت های پوستی و خشکی ایجاد نکنند.

مایع دستشویی کرمی در مقایسه با صابون ها بهتر می باشد،زیرا چربی سطح پوست را از بین نمی برد و استفاده ی مکرر آن باعث خشکی پوست نمی شود بلکه لطافت و نرمی را به پوست شما هدیه می دهد.

مایع دستشویی نانووا شرکت سفیران عطر و بوی بی نظیری به دستان شما می بخشد و علاوه بر قدرت پاک کنندگی بالا،موجب ترمیم آسیب ها ،نرمی و لطافت پوست دست می گردد.

مایع دست شویی شرکت سفیران با دارا بودن ذرات نانو در مواد تشکیل دهنده آن،تمام آلودگی ها و کثیفی ها را از بین برده و با استفاده از آن حس پاکیزگی را تجربه خواهید کرد.

اولین دیدگاه را شما ثبت کنید