ثبت نام| ورود 0

بررسی تخصصی نانو کارواش بدون آب

1401-09-02

برای حفظ ظاهر خودروی خود هر چند وقت یک بار آن را میشویید؟

تعداد زیادی از افراد به این که وقت خود را برای بردن ماشین به کارواش و معطل شدن برای شست و شوی خودرو بگذارند، علاقه ای ندارند.

امروزه روش های جدیدی وجود دارد که علاوه بر پایین آوردن مصرف آب، می تواند بدون معطلی خودرو شما را تمیز و از آلودگی ها دور کند.

یکی از بهترین شوینده هایی که می توانید برای شست و شوی ماشین، بدون آب و فقط با یک اسپری و دستمال نم دار از آن استفاده کنید محصول نانو کارواش شرکت سفیران می باشد.

اسپری نانو کارواش خودرو از مواد اولیه عالی و با کیفیت تولید شده است، به گونه ای که این مواد اولیه دارای تکنولوژی نانو می باشد و شامل ذرات بسیار کوچک و ریز هستند که باعث افزایش کارایی و بهبود عملکرد این اسپری می شود.

اسپری نانو کارواش شرکت سفیران سبب شده است تا مشتریان بسیاری تمایل پیدا کنند این خرید بی نظیر را انجام دهند و از کیفیت آن آسوده خاطر باشند.

این محصول فاقد الکل بوده و آسیبی به بدنه خودرو وارد نمی کند.

با استفاده از اسپری نانو کارواش شرکت سفیران لایه ای از مواد شوینده نانو ،روی بدنه خودرو قرار گرفته و هم زمان به عنوان محافظ و جلادهنده عمل می کند و علاوه بر تمیزی خودرو باعث براقیت رنگ و زیبایی آن می شود.

تمام آلودگی ها را از بین برده و با ایجاد لایه ای برای حفظ رنگ،در مقابل آفتاب سوختگی UV جلوگیری می کند.

اسپری نانو کارواش شرکت سفیران مختص به مکان و زمان خاصی نمی باشد و شما در هر مکان و زمانی می توانید تنها با یک اسپری و دستمال تمام سطح خودرو را تمیز کنید.

این اسپری با حجم ۶۰۰ ml به شما عزیزان ارائه می شود که این حجم از شوینده مقرون به صرفه بوده و تعداد دفعات بیشتری می توانید از آن استفاده کنید.

شهدخت نوروززاده

لطفا بجای توضیحات عمومی و سطحی لطفا بیشتر راجع به ترکیبات و مواد تشکیل دهنده و موضوعات تخصصی توضیح بدین تا امکان معرفی محصولی با این قیمت ، برای بازاریابان بوجود بیاد