ثبت نام| ورود 0

بررسی تخصصی پاک کننده چند منظوره آنتی باکتریال نانو

1401-08-22

یکی از دغدغه های بسیاری از افراد خانه دار پیدا کردن یک مایع پاک کننده می باشد که با استفاده از آن بتوانند انواع سطوح آلوده را پاک کنند و به آشپزخانه و محیط زندگی خود طراوت ببخشند.

استفاده از یک پاک کننده چندمنظوره برای انواع سطوح بهترین انتخاب برای بانوان خانه دار است.

خرید پاک کننده چند منظوره مزایای زیادی دارد.این محصولات میتوانند کار لکه زدایی،براق کردن،از بین بردن چربی،سفیدکنندگی و تمیزکردن سطوح مختلف را انجام بدهند.

خرید این محصولات از واجبات برای هر منزل و محیط کاری مباشد.



پاک کننده چند منظوره شرکت سفیران کمک میکند از تمامی آلودگی ها در هر سطحی بدون صرف زمان و انرژی خلاص شوید.

قدرت پاک کنندگی این چند منظوره تا حدی است که می توان آن را برای تمام سطوح استفاده کرد و نیازی نیست که شما برای هر قسمت از منزل خود یا محل کار از چند شوینده مختلف استفاده کنید.

چند منظوره شرکت سفیران باعث براق ماندن سطوح شما میشود و از کدر شدن آن بعد از استفاده جلوگیری میکند.

لکه زدایی آن باعث می شود که اگر بر روی سطوحی مواد غذایی با رنگ دانه ریخته شده باشد را به راحتی با چندین پاف اسپری سفید و تمیز کند.

استفاده از چند منظوره شرکت سفیران شما را از بسیاری از شوینده ها بی نیاز خواهد کرد.

به راحتی جرم و باکتری را از بین می برد.سطوح را ضدعفونی کرده و پاک و درخشان می کند.برای فرش و موکت،صندلی خودرو،سطوح اجاق گاز،مایکروفر،یخچال و لوازم خانگی برقی،هود،کابینت،سینک،سرامیک،کاشی،کاغذ دیواری های قابل شست و شو،مبلمان،سرویس بهداشتی و حمام،رادیاتور و شوفاژ و سطوح فلزی مورد استفاده قرار میگیرد.

چند منظوره شرکت سفیران خاصیت آنتی باکتریال بودن آن باعث از بین بردن ۹۹.۹ درصد میکروب ها و باکتری ها می شود.

این چند منظوره با داشتن رایحه ملایم باعث میشود که سطوح دارای بوی مطبوع باشد و فرمولاسیون نانو در ترکیب آن هیچگونه حساسیت تنفسی و پوستی برای افراد ایجاد نمی کند.

مهدی رمضانی

باتشکرازشرکت سفیران من ازپاک کننده چند منظوره استفاده کردم واقعا معجزه کردولکه های جوهر خودکارروی مبل وفرش به راحتی پاک شد?? ممنونم ازمحصول عالیتون