ثبت نام| ورود 0

بررسی تخصصی لوسیون شتر مرغ

1401-08-24

روغن شتر مرغ یکی از مشهور ترین روغن ها در دنیا است و به دلیل خواص شگفت انگیزی که دارد برای بسیاری از مشکلات پوستی مورد استفاده قرار میگیرد.

روغن شتر مرغ حاوی اسید های چرب،امگا ۳ ،۶و ۹ است که برای ترمیم و بازسازی سلول های پوستی ضروری هستند.

لوسیون شترمرغ دارای خواص ضدالتهاب و ضد درد است و ماساژ دادن آن بر روی مفاصل میتواند درد و التهاب در این نواحی را کاهش دهد.

لوسیون شتر مرغ از آن دسته از روغن هایی ست که موجب افزایش جریان خون در زیر پوست میشود و همین امر باعث ترمیم پوست آسیب دیده را افزایش می دهد.

لوسیون شتر مرغ شرکت سفیران یک مرطوب کننده عالی پوست به شمار می رود و به سرعت جذب پوست شده و رطوبت پوست را ساعت ها حفظ می کند.

این لوسیون تأثیرات ضدچروک قوی دارد و از نازک شدن پوست جلوگیری کرده و اثرات مطلوب پیری را از بین می برد.

لوسیون شتر مرغ شرکت سفیران حساسیت ایجاد نمی کند بنابراین حتی افرادی با پوست بسیار حساس نیز می توانند از خواص بی نظیر این روغن برای بهبود کیفیت پوست استفاده کنند.

از دیگر فواید لوسیون شتر مرغ می توان به التیام بخشیدن به پوست اشاره کرد که خود در بهبود سریع زخم ها و مشکلات پوستی مؤثر است.

لوسیون شتر مرغ شرکت سفیران از ایجاد چروک های سطحی پوست جلوگیری کرده و فرایند پیری پوست را به تعویق می اندازد.

این لوسیون چربی بر روی پوست ایجاد نمی کند و بدون اینکه نگران جوش و یا چربی پوست خود باشید میتوانید از این محصول استفاده کنید.
در بهبود سریع تر سوختگی سطحی نیز بسیار اثر بخش می باشد.
افرادی که دچار خشکی بیش از حد پوست هستند و بعد از استحمام دچار خارش می شوند،می توانند بعد از شست و شو پوست ،صورت خود را با لوسیون شترمرغ  چرب کنند.

محمد قربانی

بسیار عالی و کارآمد ..مواردی که مااستفاده کردیم و نتیجه گرفتیم ....برای درد زانو و گردن بسیار مفید بود ،...درسوختگی سطحی التیام بخش بود ...روی پوست حساس و اگزما معجزه کرد..و....ممنون از شما برای محصولات خوبتون?✅
زمانه ایرانی

با سلام . لوسیون شترمرغ واقعا عالیه من خودم استفاده کردم و بشخصه خیلی راضی هستم و هرکس یک بار مصرف کند عاشقش میشه هم از نظر کیفیت هم قیمت عالیه و حرف ندارد
عاطفه زرابادی پور

عالیه من استفاده کردم و راضی بودم
محمد فارسی

عالی بود مرسی سفیران
امین امینی

عالی برای اگزما بیماری پوستی خشکی پوست و معجزه به طورکلی