ثبت نام| ورود 0

سوالات متداول FAQ

 

بازاریابی شبکه ای چیست ؟


بازاریابی شبکه ای به سیستم فروشی اطلاق میگردد که در آن شما با فروش کالا به مشتریان خود و با اخذ تخفیفات درآمد کسب می کنید. در واقع به جای اینکه کالا در فروشگاه باشد و مشتری به سراغ آن برود، این توزیع کنندگان سفیران هستندکه به سراغ مشتریان رفته و کالاهای شرکت را بفروش میرسانند و از این کار درآمد کسب می کنند. حال اگر افرادی هم به سیستم معرفی کنید که عمل فروش را انجام دهند از فروش آنها نیز درآمد کسب میکنید. لذا در صورتی که تیم فروشی تشکیل دهید که همه آنها مشتریان خود را داشته باشند و کالاهای سفیران را بفروش برسانند، هم شما و هم افراد معرفی شده توسط شما مبالغ نسبتا بالایی (بر اساس طرح درآمدی شرکت) بعنوان تخفیفات و دریافت های تجمیعی درآمد خواهید داشت. این درآمد ها از مبالغ صرفه جویی شده در هزینه های پخش است که به شما و افراد تیم فروشتان پرداخت میگردد.


آیا بازاریابی شبکه ای قانونی است  ؟


بله ؛ کاملا قانونی است . مجوز بازاریابی شبکه ای از سوی کمیته نظارت بر بازاریابی شبکه ای مستقر در مرکز امور اصناف و بازرگانان وزارت صنعت، معدن، تجارت صادر میگردد. 
با تصویب آئین نامه اجرایی چگونگی صدور مجوز و نحوه نظارت بر فعالیت افراد صنفی در فضای مجازی و بازاریابی شبکه ای براساس مواد 2 و 12 و تبصره ماده 87 قانون نظام صنفی کشور، پروانه کسب توسط اتاق اصناف ایران صادر میگردد که شرکت سفیران یگانه مجوز فعالیت خودرا  بر اساس همین قانون دریافت نموده  و تحت نظارت کمیته مذکور فعالیت مینماید.   
همچنین از نظر شرعی نیز فقهای محترم شورای نگهبان براساس استعلامات صورت گرفته از هیات عمومی دیوان عدالت اداری کشور در چندین مرتبه این نوع فعالیت را خلاف موازین شرع ندانسته و آن را تایید نموده اند و رهبر معظم انقلاب "مد ظله العالی" نیز به موجب استفتاء مورخ 30/09/1395 آن را مورد تایید قرار دادند.
چطور و از کجا باید شروع کنم؟

به دو صورت زیر میتوانید با شرکت سفیران همکاری نمایید:
 
1 .به عنوان مشتری
2.به عنوان توزیع کننده


1.در صورتی که بخواهید بعنوان مشتری همکاری نمایید می توانید کالاهای مورد نیاز خود را از طریق وب سایت مشتریان با تخفیف دائمی 10 درصد (بجز دو روز اخر هر ماه) خریداری و تحویل بگیرید. در این صورت بجز این 10 درصد تخفیف، مبلغ دیگری برای شما لحاظ نمیگردد. برای شروع همکاری بعنوان مشتری میتوانید به وب سایت مشتریان سفیران به آدرس مراجعه نمایید 2.در درصورتی که بخواهید بعنوان توزیع کننده از سایر مزایای همکاری سفیران استفاده نمایید میتوانید به وب سایت سفیران به آدرس (www.sibmlm.ir) مراجعه نموده و در بالای صفحه گزینه ثبت نام را انتخاب و در سایت ثبت نام کنید. دقت کنید هر توزیع کننده باید یک نفر بعنوان معرف داشته باشد. وظیفه معرف راهنمایی و آموزش شما بعنوان یک توزیع کننده تازه وارد میباشد. اگر فردی را بعنوان معرف نمی شناسید میتوانید از بین معرف هایی که سیستم بصورت خود کار به شما نمایش میدهد، یک نفر را انتخاب نمایید. انتخاب معرف با توجه به اینکه آموزشهای شما توسط ایشان صورت می پذیرد بسیار مهم بوده، لذا در انتخاب خود دقت لازم و کافی را داشته باشید. پس از ثبت نام یک کد بعنوان کد توزیع کننده که دارای 13 رقم میباشد به شما اختصاص داده خواهد شد. از این به بعد افرادی که این کد 13 رقمی شما را در هنگام ثبت نام بعنوان معرف خود وارد نمایند بعنوان زیر مجموعه مستقیم شما قرار خواهند گرفت و شما بر اساس آموزش هایی که به زیر مجموعه خود می دهید( البته پس از کسب آموزش های لازم توسط خودتان) می توانید از فروش آنها نیز درآمد داشته باشید.)البته تمام بازاریابان بعدازثبت جایگاه درصورت ناییدیه کمیته واصناف کدوزارت خواهند گرفت.


چطورمی توانیم به عنوان توزیع کننده از طریق سفیران کسب درآمد کنم؟


وقتی شما بعنوان یک توزیع کننده ثبت نام می کنید می توانید کالاها را با 5% تخفیف خریداری نمایید. لذا در قدم اول بدون هیچ فعالیت خاصی شما 5% درآمد کسب کرده اید. بعنوان مثال در صورتی که کالای 100.000 هزار تومانی انتخاب میکنید برای آن 95000 تومان پرداخت میکنید در حالی که میتوانید آن را به همان مبلغ 100.000 هزار تومان که روی کالا درج شده است به مشتری خود بفروشید.در قدم بعدی بر اساس حجم خرید شخصی شما در هر ماه، تا هفتم ماه بعد، مطابق پلن درآمدی  درصدی  از ارزش تجاری (BV) کالاهای خریداری شده شما به حسابتان واریز خواهد شد. به این مبلغ، درآمد خرده فروشی اطلاق میگردد. برای آشنایی با اصطلاحاتی مانند BV و BP میتوانید به بخش اصطلاحات در طرح درآمدزایی شرکت مراجعه نمایید. تا اینجای کار تمام مبالغ دریافتی شما بر اساس خرید و فروش شخصی خودتان محاسبه و پرداخت شده است. حال اگر گروه فروشی تشکیل دهید که با کد توزیع کنندگی شما بعنوان معرف ثبت نام کرده باشند و خودشان و مجموعشان فروش انجام دهند میتوانید بر اساس طرح درآمدی شرکت سفیران از سایر درآمد های طرح برخوردار شوید. علاوه بر این در طول فرآیند کاری برای شمادر طرح درآمدزایی سمت هایی در نظر گرفته شده است که با پیشرفت و بزرگتر شدن گروه فروش شما این سمت ها نیز ارتقاء یافته و بر اساس آن درآمد های یکبار پرداخت از 250 هزار تومان تا یکصد میلیون تومان بر اساس سمت دریافتی برای شما واریز خواهد شد.


طرح درآمد زایی چیست و چطور می توانیم آن را مطالعه کنم ؟


طرح درآمد زایی در واقع یک سری ضوابط تعیین شده توسط شرکت سفیران میباشد که توسط کمیته نظارت بر بازرایابی شبکه ای در وزارت صنعت و معدن به تصویب رسیده است. طبق این طرح شما بر اساس میزان فروش خود و زیر مجموعه هایتان می توانید کسب درآمد کنید. طرح درآمدی شرکت سفیران دارای مراحل متنوعی است که شما بنا به شرایط میتوانید ازهر یک از آن ها بهره مند شوید طرح درآمدی شرکت سفیران در دسترس عموم قرار دارد و میتوانید لینک آن را در بالای صفحه اصلی وب سایت شرکت مشاهده نمایید.

چطور کالاهای مورد نیاز خود را تهیه نمایم ؟

منبع تهیه کالاهای مورد نیاز شما وب سایت شرکت میباشد. که ازطریق پست ارسال خواهد شد.علاوه بر این برای افرادی که میخواهند کالای مورد نیاز خود را بصورت سنتی و با لمس کردن و دیدن تهیه نمایند، این شرکت بزودی درمراکزاستانها فروشگاه آنلاین دایرخواهد کرد.


در صورتی که نتوانم کالای خریداری شده را بفروشم چه کنم ؟


در این مورد نگرانی وجود ندارد. در صورتی که نتوانید کالای خریداری شده خود را بفروش رسانید شرکت شبکه سفیران تا یکسال پس از خرید کالا، آن را مطابق با قرارداد فیمابین طیق ضوابط کمیته نطارت برشبکه بازاریابی شبکه ای پس خواهد گرفت.


درآمدها چطور به دستم می رسد؟


وقتی بعنوان توزیع کننده فعالیت می کنید میزکاری در سایت اصلی شرکت در اختیار شما قرار می گیرد که کلیه اطلاعات مورد نیاز از جمله مبلغ خرید، درآمد کسب شده در آن ماه و همه اطلاعات مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار می دهد و تمام عملکرد شما و زیر مجموعه تان به صورت آنلاین در میز کار شما ثبت می گردد و می توانید به صورت لحظه ای اطلاعات درج شده را مشاهده نمایید. حتی در طول ماه نیز می توانید به صورت لحظه ای مبلغ درآمد کسب شده خود را در آن ماه ملاحظه و برای بالا بردن آن برنامه ریزی نمایید.


چطور آموزش ببینم (واحدآموزش) ؟


علاوه بر معرف شما که در طول فعالیت و همکاری شما با سفیران همراه شما می باشند در خود شرکت سفیران نیز گروهی تحت عنوان گروه دستیار کلیدی توزیع کنندگان با نام اختصاری کد (kAD) وجود دارند که این افراد در مراحل مختلف همراه و یاور شما برای رشد و پیشرفت می باشند و در صورت لزوم، شما می توانید به صورت مستقیم از طریق kAD با شرکت در ارتباط بوده و از آموزش ها و راهنمائیهای مستقیم گروه کد و شرکت سفیران بهره مند شوید.


پاسخ گویی به امورمشتریان در سفیران چگونه است؟


بخشی در سفیران فعال می باشد که به صورت مستقیم هر روز از ساعت 8 صبح تا 18 عصر پاسخگویی مستقیم به موارد و مسائل خودتان و مشتریان شما می باشد. بنابراین در صورتیکه موردی در خریدتان و یا در کالای تحویلی داشتید به راحتی می توانید آن را با کارشناسان امور مشتریان مطرح و نسبت به حل آن اقدام نمایید.


سخن آخر:
تحت هر عنوانی که بخواهید با سفیران همکاری کنید ( چه مشتری و یا توزیع کننده) ما در کنار شما هستیم و وظیفه خود را خدمتگزاری برای ایجاد یک حس خوب از مصرف و یا فروش یک کالای با کیفیت ایرانی در شما می دانیم.